maandag 11 maart 2013

Mijn favoriete trends Voorjaar 2013




Hallo iedereen!

Een week geleden was het nog mooi lenteweer, maar inmiddels is het weer guur en ijskoud. Maar ik heb de lente koorts al flink te pakken!
Als het lente is mogen de dikke jassen en truien weer in de kast, en mogen de fijne kleuren en mooie stoffen weer vol op gezien worden. Ik ben echt een koukleum en 's winters is mijn garderobe niet op zijn charmantst. Meestal draag ik een spijkerbroek met een dikke slobbertrui er boven. Lekker warm, maar ook mooi? Eeeuh...
Tijd dus om uit te kijken naar de trends voor Lente 2013. Bij deze mijn top 5!


1. Lita's!


Oké, oké, eigenlijk zijn Lita's al het hele jaar hip & happening, maar ik kijk uit naar de lichtere kleuren! Je ziet ze nu vooral in het zwart, met of zonder spikes of studs. Voor de lente ga ik denk ik op zoek naar een beige paar. Net wat frisser! (Psssst! Als je de echte Lita's te duur vindt, check eBay!)

2. Aztec prints



In kleur of zwart/wit, als topje, jurkje, legging of tas, ik ben gek op Aztec prints! Je ziet ze al veel hangen in de winkels, en vooral H&M heeft heel veel kledingstukken met een Aztec printje. Ik vind de Aztec print het leukst gecombineerd met simpele kledingstukken, bijvoorbeeld een blouse als op de afbeelding met een simpele grijze jeans. Zo heeft je outfit één mooie eyecatcher zonder dat het lijkt alsof je uit het circus bent ontsnapt.

3. Collar Clips


Ik ben gek op mooie details en collar clips zijn zeker mooi! Collar clips zijn clips die je aan de puntje van de boord van een blouse kunt bevestigen. Zo geven ze een simpele blouse gelijk een flinke boost. Deze winter zag je veel blouses met studs, maar daar ben ik nu wel weer op uitgekeken. De collar clips vind ik een prachtige vervanging! Ik heb ze nog niet veel zien hangen in de winkel, maar ik weet dat SIX verscheidene in hun assortiment hebben.

4. Versierde zonnebrillen


Lente betekent zon en dus moeten we ook weer iets op onze neus hebben om de ogen te beschermen. Zonnebrillen met diamantjes, of in de vorm van hartjes kennen we nu wel. Dus waarom niet een stapje verder, zonnebrillen met prachtig gedecoreerde randen?! Van mooie barokachtige versiersels tot tientallen gekleurde bloemetjes om je glazen. Draagbaar? Mwoah, maar wel leuk! Topshop heeft trouwens hele leuke, met kleine zwaluwtjes in de bovenhoeken. Ik heb deze zonnebrillen nog niet in de Nederlandse winkels zien hangen. 

5. Rugzakken


Rugzakken waren tot voor kort not done. Dus met z'n allen liepen we moeilijk te doen met schoudertassen die steeds van je schouder gleden en scheefgroei doordat je bovengenoemde schoudertas altijd propvol hebt met wat dan ook. Rugzakken zijn nu weer helemaal terug! En dan nog het liefst van die oude jaren '70 modellen, gemaakt van een leuke geprinte stof en leren details. Hierboven één met mijn geliefde Aztec print! Onze rug en schouders zullen ons dankbaar zijn.

Wat zijn jullie favoriete trends voor aankomende lente?

xoxo Cherry Bomb 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten